Jak pracujemy

ZASADY WSPÓŁPRACY

Rozpoczynając współpracę, poznajemy się i rozmawiamy o Waszych planach i marzeniach.

Podpisujemy umowę, która określa szczegółowy zakres usług oraz warunki finansowe. Wraz z umową przedstawiamy Wam szacunkowy budżet wesela. W trakcie współpracy aktualizujemy go na podstawie wybranych przez Was ofert, dzięki czemu macie stałą kontrolę nad wydatkami.

Organizację ślubu zaczynamy od wytypowania lokalizacji ceremonii i przyjęcia weselnego. W następnej kolejności przesyłamy oferty kluczowych podwykonawców, takich jak: zespół, DJ, kierowca, fotograf, kamerzyści. Kolejne usługi realizujemy według wspólnie ustalonego harmonogramu prac.

Oferty podwykonawców są zróżnicowane pod względem stylu i zakresu wykonywanej usługi oraz ceny, abyście mogli dokonać właściwego dla siebie wyboru.

Szanując czas naszych klientów, komunikujemy się przede wszystkim mailowo lub telefonicznie, ale zawsze z przyjemnością spotkamy się osobiście.
Spotkania organizujemy między godziną 9.00 a 17.00. Natomaist w kontakcie telefonicznym oraz e-mailowym pozostajemy w godzinach 8:00 a 22:00.

Polcamy

HITY NA ROK 2019

PLANUJEMY WSPANIAŁE ŚLUBY I PRZYJĘCIA WESELNE

#NEWSLETTER - Zapisz się!

#NEWSLETTER - Zapisz się!